Thursday, July 3, 2008

Why/なぜ

This is my solo rendition of Why originally by Avril Lavigne and its dedicated to Jessica Lazaro.

-これはジェシカLazaroへAvril Lavigne および熱心によって私の単独の演出なぜの最初に行う。



Jessica Lazaro was my classmate since 1st year until 2nd year. She was a really great friend even though we had some misunderstandings. She has this childish side of her that is so sweet and this matured side that makes her a very different person. We still talk through Yahoo Messenger and Friendster. We were so close to the point na people thought we were lesbians. We hold hands; give each other hug which we think is normal but other people just misunderstood it. School was really fun with her, that’s why, since I transferred here in Findon High School, it seems really different. However, It’s a pretty cool school as well, at least I could concentrate more by not talking to anyone. We definitely can’t keep any secrets from each other because we just can’t stop telling it until we just laughed about it. I just wish we could still see each other in 4 years after I get my citizenship because her mom is planning to make her study in a different country, which is oh so sad. A chick like her is pretty rare to be found that’s why boys get crazy over her haha.

- ジェシカLazaroは第2年までの第1年以来の私のクラスメートだった。 彼女は私達がある誤解を有したのに実際にすばらしい友人だった。 彼女はそう菓子であるおよびこれ彼女に非常に別の人をする成熟させた側面有する彼女のこの幼稚な側面を。 私達はまだYahooメッセンジャーおよびFriendsterによって話す。 私達はあった従って私達がレズビアンだったことをポイントnaの人々に近い考えた。 私達は手を握る; 弾力性は互い私達がである正常考えるが、他の人々ちょうどそれを誤解した抱擁。 学校は私がFindonの高等学校でここに移ったので実際に彼女との楽しみ、そういうわけで、それようである実際に異なっているだった。但し、それはだれでもに話さないことによってまたかなり涼しい学校、少なくとも私もっと集中できるである. 私達は完全に私達がそれについてちょうど笑ったまで私達がどうしてもそれを言うことを止めることができないので互いからの秘密を保つことができない。私はちょうど私が私の市民権を得た4年彼女のお母さんが悲しいオハイオ州そうである別の国の彼女の調査をすることを計画しているので後私達がまだ互いにの会うことができることを望む. 彼女のようなひよこは見つけられたそういうわけで男の子でかなり稀得る狂気の余分に彼女のハハをである。

Oh you better be checking this out,
Honda launches vcm643

No comments: