Tuesday, July 8, 2008

Because from watching drama series, random thoughts like this keeps going out of my tiny head.

Love:

Trust is what we need.

"I trust you because I love you" that's what all people say,

But sometimes,

I just can't help it,

When you’re not with me, I don't know what you're doing.

Trust is another form of love, so if I don't trust you that much,

Does that mean that I don't really love you?

Jealousy is always with me.

When you talk to your best friend, I don't like it.

Even though I'm telling you its fine.

You’re not even asking me if it’s all right.

Does that mean you don't love me as well?

Loyalty is what I can give you.

I can't give you trust nor remove this jealousy inside me,

But, as long as I love you and you love me,

I'll always be yours.

They can't have you as long as I'm here,

You picked me so I should be happy about it.

That's how my jealousy disappeared.

You picked me, you loved me and that's how I felt trusting you.

Because I realized,

Trust & loyalty is enough.

Being immature has no place in this what so called LOVE

愛:

信頼は私達が必要とするものです。

" 私は私がyou"を愛するので信頼します; それはすべての人々が言うことです、

しかし時々、

私はどうしてもそれを助けることができません

私とないとき、私はしていることを知りません。

信頼は多くこと私が信頼しなければ愛のもう一つの形態、従ってです、

私が実際に愛しないことその平均はか。

嫉妬は私と常にあります。

あなたの親友に話すとき、私はそれを好みません。

私が罰金を言っているのに。

それが順調であるかどうかで私に尋ねません。

それはまた愛しません私を意味しますか。

忠誠は私が与えてもいいものです。

私は信頼を与え私の中のこの嫉妬を取除くことができません

しかし、私が愛する限り私を愛し、

私はあなたの常にです。

それらは私がここにいる限り有することができません、

私を選びました従って私はそれについて幸せなべきです。

それは私の嫉妬がいかに消えたかです。

私を選びま、私を愛し、それは私がいかに感じたかで信頼します。

私が実現したので、

信頼の& 忠誠は十分です。

未熟どんないわゆる愛か場所を備えていませんであることはこので

No comments: