Tuesday, July 8, 2008

Because from watching drama series, random thoughts like this keeps going out of my tiny head.

Break-up:

The sky is bright the weather is fine,

Its so beautiful it makes me wanna cry,

That night, I thought the rain is not going to stop just like this tears.

I guess, this heart of mine can't be as stable as it is when you were there sitting next to me telling me we'll make it through whatever problems we'll be having.

Staring at the rainbow when the rain stopped. That moment was perfect if we just filled it with sweet memories,

And yet, you told me those words that I didn't ever want to hear especially from you.

You easily said it, as if you never loved me.

I thought nothing is going to break us apart.

I got weak and hurt.

And yet, you want me to be strong.

How?

Move-on,

That’s all you can say.

I wish it were just that easy,

Like how the sky brighten beautifully and how fine the weather is after that heavy rain,

It broke me apart.

破壊:

空は明るいです天候うまくあります、

そのそう美しいそれは私を叫びたいと思わせます

夜、私は雨を考えたことこののようにちょうど破損を停止することを行っていません。

私はそれがどんな問題を有する私達が私達がそれをによって作る私に言っている私の隣にそこに坐っていたときであると安定します、私の物のこの中心推測します。

雨が停止した場合の虹を凝視。 その時は私達が甘い記憶でちょうどそれを満たしたら完全でした、

今までのところでは私があなたから特に聞きたいと思わなかったこと、私にそれらの単語を言いました。

決して私を愛しなかったように、容易にそれを言いました。

私は何も私達を離れて壊そうとしていないことを考えました。

私は弱く、傷つきました。

今までのところでは、私に強くてほしいです。

いかにか。

動か、

それはあなたが言うことができるすべてです。

私はそれが容易なちょうどそれだったことを望みます

空がいかに美しく明るくなる、そしていかにのように良い天候が後その大雨であるか、

それは私を離れて壊しました。

wanna know something more interesting?
then just click this,
resume maker

No comments: