Tuesday, July 8, 2008

Because from watching drama series, random thoughts like this keeps going out of my tiny head.

Missing you:

I miss the way you make me angry then follow me when I walk away.

I miss the times we walk holding hands careless on where we going.

I miss the times you get jealous when some guy looked at me.

I miss the times you make me laugh when I'm at my worse.

I miss the way you eat ice cream with bread.

I miss the way you look when you’re asleep.

I miss the way you tell me how important I am to you.

I miss the way you hug me till my tears fade.

And I miss the YOU who made me miss those things above.

逃すこと:

私は私が去るときあなたが私に怒っているように私に続かせる方法を逃します。

私は私達が手ところでで不注意な保有物行っている私達歩かせる時を逃します。

私は人が私を見たときにあなたによってが嫉妬深くなる時を逃します。

私は私が私のより悪いにあるときあなたが私に笑いをする時を逃します。

私はあなたがパンが付いているアイスクリームを食べる方法を逃します。

私は眠っているときあなたが見る方法を逃します。

私は重要私があなたにいかにあるかあなたが私に言う方法を逃します。

私は私の破損が衰退するまであなたが私を抱き締める方法を逃します。

そして私は私にそれらの事を上で逃させる逃します。

No comments: