Wednesday, June 25, 2008

Why/なぜ

As you can see from my last post "My official introduction", I introduced Michael Ochia as my partner. O yes he is my official partner. This is the first song we sang together. So here's Why originally by Avril Lavigne:

-私の最後のポストから「私の公式の導入」を見ることができるように私は私のパートナーとしてミハエルOchiaを導入した。 Oはい彼は私の公式パートナーである。 これは私達が一緒に歌った最初の歌である。 そうここにAvril Lavigneによってなぜ最初に行う:

No comments: