Monday, June 23, 2008

Kiss Me/私に接吻しなさい

Well hey peeps! welcome to my blog. I actually had one before which is called rockistacraze but I gave it up years ago because I don't have time to update. However, this new blog is just the same as before, I'll post my videos and some random stuff so here's Kiss Me originally by A New Found Glory and its dedicated to Dags Mambuay:

- 井戸はちょっとのぞく! 私のブログへの歓迎。 私に実際に私は更新する時間がないのでrockistacrazeが呼ばれるが、私は前に年の上のそれを与えた1つがあった。 但し、この新しいブログはの前にと、私が私のビデオを掲示し、任意原料がDags Mambuayへ新しい見つけられた栄光および熱心によってそうここに最初に接吻私行うちょうど同じである

No comments: